Infolinka:
+420 606 078 739


Jak reklamovat

  1. V případě reklamace v záruční době může Kupující informovat Prodávajícího jednou z následujících možností:

  2. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

  3. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží Kupujícím. Záruční doba je 24 měsíců.

  4. Ke každému zboží je přikládán prodejní doklad a návod k použití. Převzetím zboží zákazník stvrzuje svůj souhlas se záručními a obchodními podmínkami. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce.

  5. Nárok na uplatnění záruky se nevztahuje na poškození vzniklá:

    • mechanickým poškozením zboží,

    • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci,

    • neodborným zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,

    • běžným opotřebením zboží.

  6. Reklamace, odstoupení, nebo zásilky nám prosím zasílejte pouze českou poštou

  7. Telefony nám prosím posílejte odblokované a odheslované



Profesionální tým
Kvalifikovaný tým od klientské podpory, přes servisní oddělení.
Rychlé dodání
Efektivní logistika v rámci firemní struktury. Na nic nečekáte.
Nejlepší ceny
Opravdu nízké prodejní ceny pro naše produkty.
Kvalitní servis
Disponujeme odborným záručním a pozáručním servisem.
Copyright 2024 Mobileon