Jak reklamovat
- 
	
V případě reklamace v záruční době může Kupující informovat Prodávajícího jednou z následujících možností:
- 
		
na e-mailovou adresu: info@mobileon.cz
 - 
		
reklamační protokol (ke stažení zde)
 - 
		
telefonicky na čísle: +420 606 078 739.
 
 - 
		
 - 
	
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
 - 
	
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží Kupujícím. Záruční doba je 24 měsíců.
 - 
	
Ke každému zboží je přikládán prodejní doklad a návod k použití. Převzetím zboží zákazník stvrzuje svůj souhlas se záručními a obchodními podmínkami. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce.
 - 
	
Nárok na uplatnění záruky se nevztahuje na poškození vzniklá:
- 
		
mechanickým poškozením zboží,
 - 
		
používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci,
 - 
		
neodborným zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
 - 
		
běžným opotřebením zboží.
 
 - 
		
 - 
	
Reklamace, odstoupení, nebo zásilky nám prosím zasílejte pouze českou poštou
 - 
	
Telefony nám prosím posílejte odblokované a odheslované
 
